Friday, May 24, 2013

Kendi Ellerimizle Yiyoruz Artik

En son yemek masasina finger food ( elle yenicek buyuklukte yemek) koydugum zaman Ozancik 10 tane icinden bir tanesini agzina zor goturuyordu. Bu sabah itibariyle tekrar bir deneyelim diye onune mini puff snack ( bebek icin agistirmalik krakerlerden) koydum ve seri halde hepsini hupletti Ozan. Alip alip yedi pufflari. Ardindan bu deneyime kiraz ile devam ettim, puff kadar kolay olmadi kirazi agzina goturme macerasi ama 2 dakika bile surse kirazi da kendi tutup agzina goturmeyi basardi Ozancik.

Fakat soyle bir sey gozlemledim bu sabah; kendi eliyle masadan alip yemeyi basardigi ve cok sevdigi icin benim ona kasikla yedirmeye calistigim avacado-mango puresini yemedi. Hem de en sevdigi purelerden biri olmasina ragmen. Ben agzina dogru kasigi goturdukce o sinirlenip itti, ben de careyi masaya finger food koymakta buldum. Madem oyle buyrun kendiniz yiyin Ozan Bey!

Video'su asagida, ozellikle kirazli olan 2. Kismi kacirmayin :)





No comments:

Post a Comment