Tuesday, May 14, 2013

Ilk Anneler Gunumuz

Gectigimiz Pazar 12 Mayis Anneler Gunu sevgili oglusumla ve kocacigimla guzel bir gun gecirdik. Pazar sabahi ilk hediyem saat 8:00am'e kadar uyumak oldu. Sabahin korunde 6:00am civari Mountain View ciftliginin horozlari ile birlikte uyanan Ozan'cigi emzirdikten sonra babasina teslim edip guzellik uykuma yattim. Eee ne de olsa anneler gunuydu o gun, uykusuz sismis gozlerle gecirmek olmaz.:)

Uyandiktan sonra babasi ile oyunlar oynayan oglusumu giydirip hazirlandiktan sonra Stanford Mall'da bulunan Palo Alto Creamery'de brunch yaptik. Kocacim Sephora'dan bana guzel bir parfum hediye aldi ve ben miski amber kokulari icinde gunun geri kalanini gecirdim. Oglen uykusu gecikmeden Ozan'cigi eve yetistirdik oglene dogru.

Kisa bir oglen uykusundan sonra uyanan Ozan'cik bu sefer de Kader ve Hasan arkadaslarimizin oglu Deniz'in dogumgunu partisine gitmek uzere hazirlandi. Asagidaki resimler ordaki piknikten, cok guzel keyifli bir gun gecirdik.

Anneler gununun ve en onemlisi anne olmanin tarif edilemez guzelligini bana yasatan kocacigima ve ogluma cok tesekkur ediyorum. Ama en cok da kendi annecigime, Ozan'in sevgili anneannesine en buyuk minnetimiz. Anneannesi Ozan cok ozledi seni, az kaldi tekrar kavusmaniza. Haziran'da yanimiza gelicegin gunu iple cekiyoruz!



No comments:

Post a Comment