Sunday, September 9, 2012

Haydi herkes basasagi dursun


38.5 haftalik oldum :)
Bu arada ben de son surat kilo almaya devam ediyorum. Hareket kisitliligi ve son surat artan istah durumlarindan oturu son 1 ay icerisinde yaklasik 4.5 kg ( 10 lb) civari kilo aldim. Bu kilo isini kontrol altina alabilmeyi cok istiyorum o yuzden bol protein ve vitamin agirlikli beslenmem gerek onumuzdeki hafta veya haftalarda. Gerci dogru olani boyle bir diyeti tum hamilelik boyunca uygulayabilmekti ama benim aklim basima biraz gec geldi.

Son doktor muayenesinde henuz cervix'de acilma veya bebekte asagi dusus gorulmedi. Bizim bebisin keyfi yerinde anlasilan. Cok sukur kafa asagi pozisyonunu koruyor, yaramazlik yapip pozisyon degistirmeye kalkmadi uslu bebisim.
2 ay once 30. Hafta randevumden sonra eve geldigimde Tugrul' a bebegin kafasinin asagida durdugunu soylemistim. O haberden sonra aramizda boyle bir geyik muhabbet dondu. ( Gerci sanirim sadece benim yorumlarim geyik kapsamindaydi, kocacik oldukca ciddi konusuyordu)
Zeynep: Bugun doktorum elleriyle bebegin kafasini hissetti, asagidaydi kafasi, basasagi duruyormus bebek.
Tugrul: Nasil yani? Ayyy yazik ona ya.. Ters mi duruyor hakkaten?
Zeynep: hmmm, ters duruyor, normal , iyi o, halinden memnun bebek.
Tugrul: Gercekten mi? ....hmmmm..... Peki arada sen amuda kalksan da bebek duz dursa olmaz mi?
Zeynep: Yok canim gerek yok, kan gidiyor iste bebegin beynine.
Tugrul: ...yazik ya!...

Ben amuda kalkamadim ama Ruzgar yapti vallahi. Bizim bebis ile saglam arkadaslik temelleri atmak icin ve bebis icerde kendini iyi hissetsin diye Kuzeni Ruzgar da onun gibi basasagi durdu :)




No comments:

Post a Comment