Thursday, September 20, 2012

1 haftalik doktor kontrolumuzu olduk

Bugun Ozan 6 gunluk oldu. Evimize ciktiktan sonraki ilk pediatri doktor kontrolumuz bugun sabah 9:30daydi. Ben biraz heyecanliydim cunku eve ciktigimizdan beri ilk defa disariya cikicaktik ve belli bir saatte doktorda olmamiz gerektiginden gecikme yaratabilecek butun problemere karsi tedbir almaya calistim bir gece oncesinden.

Ilk defa kullandigim diaper bag icerisine sunlari hazirladim.

- bir gece oncesinden sagilmis 2 oz (60 ml anne sutu)

Iyiki de hazirlamisiz, cunku arabada doktora giderken acikti ve aglamaya baslamadan hemen sutun bir kismini verdim.

- alt degistirmek icin gerekebilcek bez, mendil, krem, vs...

Bu kesinlikle olmasi gereken bir seymis cunku doktoru beklerken hemsire ablasi onu tartmadan once ciplak sekilde atesini almaya calisirken bizim ki cok guzel, tazzikli bir sekilde kakasini yapti.

- yedek kiyafet, mama onlugu

Kiyafetini degistirmemiz gerekmedi ama kesinlikle 1-2 adet yedek kiyafeti arabada tasimak lazim diye duydum.

- hastane evraklari vs...

 

 

Pediatri doktorumuz Dr.Samson teyze Ozan'in 8 lb 12 oz oldugunu soyledi.

Dogumda 8 lb 15 oz olan Ozancik her yeni dogan bebek gibi ilk gunlerde biraz kilo ( su) vermisti. Bu hafta umuyoruz ki Ozanimiz dogum kilosuna erisecek. Benim yine arasira anne sutune takviye olarak formula vermeye devam etmem gerekiyor bizimkini tok tutabilmek icin.

 

Dr.Samson'un ofisinden ayrilip pediatric cardiology doktoru olan Dr. Green amca ile de randevu ayarlamayi basardik ayni gun icerisinde. Dogumda bizi cok korkutan kalp ritimleri konusunda tum endiselerimizin sona ermesi icin bir Echocardio yaptirmamiz gerekiyodu. Lab'de ecg yapildi bebegime, kalp atislari yakindan dinlendi. Dr.Green amca test sonuclarini hemen degerlendirmek uzere bizi odasina aldi ve gunlerdir duymak istedigimiz mujdeli haberi verdi bize. Bebisin herhangi bir kalp problemi yoktu ve kalp atislari cok saglikli ve duzenli geliyordu. Dogum esnasinda ortaya cikan PAC coktan duzene girmisti. :) dunyalar bizim oldu bu haberi alinca.

 

 

No comments:

Post a Comment