Sunday, July 15, 2012

Zeynep 4 Aylik - Chicago - Hastaliklar

Nisan ortasinda Tugrul da ben de nerden kaptiysak fena bir hastaliga kapildik. Isin daha da kotu tarafi ise Nisan 20'de onceden planlanmis ve dort gozle bekledigimiz Chicago gezimiz vardi ve iptal etmek de istemedik gezimizi. Ben 4 aylik oldugum icin artik mide bulantilarim tamamen gecmisti ama bu seferde hastaliktan dolayi cok yorgun hissediyordum.

Chicago acayip ruzgarli ve soguktu. Bizim California'da uzun zamandir yasamadigimiz Turkiye kislarina bir de acayip siddetli esen buz gibi bir ruzgar ekleyin. O kadar feci soguktu Nisan ayinin sonu olmasina ragmen. Getirdigimiz tum kazak, atki, bere, vs. ne varsa giymemize ragmen yine de usuyerek gezdik heryeri. Tatilin sonuna dogru benim oksurukler oyle bir artti ki geceleri karnima agrilar girmeye basladi. Tesadufen Tugrul'un da alarjileri artinca onun da bogazlari agrimaya ve o da oksurmeye basladi. Ben kendi oksuruklerimden bebek etkilenecek diye cok korktum ve uzuldum ama OB Gyn doktorumun ve bir takim online kaynaklarinin dedigine gore gebelikte oksuruk bebege zarar vermezmis. Bunu ogrenir ogrenmez cok rahatladim.

 Herseye ragmen Chicago guzeldi. Hep gitmek gormek isterdim, dogurmadan yapmis oldum :) Simdiki aklim olsa yazin giderdim cunku o zamanlar hem sicak hem de daha eglenceli oluyormus. Iste o guzel geziden resimler...
















No comments:

Post a Comment