Tuesday, July 17, 2012

Gullerimiz ve Ben

Yaz geldi, minik bahcemizdeki gullerimiz acti. Bu resimler ben 28 haftalik iken cekilmisti. Artik her hafta duzenli olarak 1 lb ( yaklasik yarim kilo) aliyorum. 137 lbs olarak baslamistim hamilelige, su anda yaklasik 31 haftalik ve 162 lbs oldum. Dogurmama 9 hafta daha oldugunu varsayarsak sanirim hamileligin sonuna kadar 34-35 lbs yani 15-16 kgs almis olucam. En son yaptirdigim glucose tolerance testinin yani hamilelik sekerini olcen testlerin sonucunun normal cikmasi beni cok sevindirdi. Cikolata ve dondurma ( ahh bir de patates kizartmasi) turu seylere hayir diyemiyorum maalesef ama bir yandan da fazla kilo alip bebegin dogum esnasinda fazla kilolu olmasini ya da hamileligin sonlarina dogru kan sekerimin yukselmesini istemiyorum. Umarim hem kilom hem de kan sekerim kontrollu bir sekilde devam eder. Sunun surasinda nerdeyse 2 ay kadar az bir zaman kaldi, heyecan dorukta...

1 comment:

  1. Inanilmaz guzel bir hamilesin..hatlarinla hala tash gibisin bebek:) Galiba oglanlar daha dogmadan annelerine daha da guzellik katiyorlar..You are glowing my dearest friend:)

    ReplyDelete