Monday, July 16, 2012

5.5 Aylik gobegim Turkiye'ye gider


Biz bu Turkiye tatilimizi cocuk olmadan onceki son tatilimiz diye degerlendirdigimiz icin cok heyecanliydik. 14 saatlik ucak yolculugu korktugum gibi gecmedi. Tugrul yanimda bol bol uyurken ben tum ucak yolculugu boyunca saat basi kalkip esneme hareketleri yapip,  suyumu icip koltuguma donuyordum. Tugrul arada uyanip yari uykulu bir sekilde "suyunu ictin mi?", " hadi kalk biraz yuru" diye antrenorluk yapiyordu bana. Tabi horul horul uyurken garibimin haberi yok ki ben o uyanana kadar 12. bardak suyumu icmisim, ucakta ki herkesin de esneme ve aerobik hocasi olmusum...



Tatilin ozeti sudur; 

Istanbul; yine cok guzel. Hava cok bunaltici degildi cunku Mayis sonu ordaydik. Zaman cok kisitliydi maalesef tum gormek istedigim sevdiklerimin hepsini goremedim. Gizem'in dugunu cok eglenceli gecti, en yakin kankilerimle bol bol dans ettim, bizim minik bey de bol bol oynadi benimle :) 


Izmir; hava orda da cok bunaltici degildi. Tugrul'un ailesi ve arkadaslari ile gorustuk. Tugrul'un yegenleri Efe ve Mete cok tatlilardi. Haftasonu kayinvalidemlerin Mordogon'da ki yazliklarina gecmek de cok iyi bir degisiklik oldu, orda denize girme firsatimiz oldu :) 


Fethiye; Tatilimiz bitirmeden cennet bir yer olan Fethiye Hillside Beach Club'da 4 gece 5 gun kalmali muhtesem bir tatil yaptik. Cok sevgili kankam  ( dugunune geldigim) arkadasim Gizem ve esi Ender'de bize balaylarinda eslik ederek oraya gelmeyi tercih ettiler. (bizi ne kadar cok sevdiklerini bir kere daha anladik) 
Deniz, yemekler, muhabbet, sovlar, aktivitiler... hersey o kadar guzeldi ki Fethiyeyi gormeden geri geldik cunku 5 gun boyunca resortdan cikmadik :) Cocukla beraber tekrar gitmeyi dusunuyoruz...

Istanbul 

Annem- babam - ben dugune gitmek icin haziriz.




 Kardesim ve ben,  gelin ve damat ile beraber.


Best Friends :) 


 Oglus :)

Gencler egleniyor...
 

Nikah Gunu Seros ve Erol ile


 Damla - Serdar ve Kuzey :) canlarima kahvaltiya gittik


 Bizim husky Rocky Tugrul ile oynamaya bayildi. :) Tugrul'un 15 dk sonra enerjisi bitti ama.


 Aysincimla aylar sonra TR'de yine bulustuk.

 ----------
Izmir- Mordogan


 Semine Annem ve Kamil Babamla gunesi batiriyoruz.


Izmir'de yasayan teyzecim bizi cocuklugumuzun yazlarinin gectigi Gumuldur'e goturdu


 Semine Anne ile tatli keyfi, yum yum



 Tugrul'un Izmir'den arkadaslariyla raki, balik keyfi ( bana sadece balik keyfi)


 Mete ( 14 aylik)
Tugrul Efe ile lego oynarken

-------------------

Fethiye Hillside Beach Club

Odamizin manzarasi


Otelin plaji ve denizi harika idi. 


Yine benim degerlendiremedigim aktivitelerden biri; wine and cheese party at sunset. 


keyif...





No comments:

Post a Comment