Monday, January 28, 2013

Yuzme kurslarina basladik

Bay Area'daki bir arkadasimizin tavsiyesi ile Cupertino'daki Sutton Swimming School'da yuzme derslerine basladik bu Pazartesi gunu. Babamiz bu habere cok sevinip heyecanlaninca ogleden sonra isten erken cikti ve oglunu ilk dersi icin yuzmeye goturdu benimle beraber. Eee bu durumda da bana baba oglun havuzdaki ilk dersini fotograflamak ve videoya kayit etmek dustu.

Turk anneler gurubundan arkadaslarim Emel ve Bengucan da 16 aylik ve 12 aylik bebisleri Beren ve Arda ile bizimle ayni derse katildilar. Ozan'i babasiyla suda izlerken nasil aklim kaldi, anim cekti o havuzun icinde olup tombik kollardan opmeyi ama neyse ben onumuzdeki haftalarda bol bol doyarim ona :)



Eve gelip cektigimiz videolari izlemekten cok keyif aldim. 30 dk suren ders nasil gecti hic anlamadim. Gerci Tugrul ve Ozan cok yorulmuslar belli, baba-ogul ikisi de uyuyorlar horul horul ben bu yaziyi yazarken :)







No comments:

Post a Comment