Friday, January 11, 2013

Ruya gibi gecti Hawaii tatili

Yilbasindan hemen once Tugrul'un Noel tatilini firsat bulup cok sevgili arkadaslarimiz Ezgi ve Tunc ile Hawaii'nin Oahu adasina tatile gittik. Gitmeden once baya bir tedirginlik duydum acikcasi. Ozellikle de 5.5 saatlik ucak yolculugu, Ozan'in yatagini yadirgama ihtimali, sicak ve gunesin ona dokunmasi, vs... gibi endiselerim vardi. Endiselerimin bazilari gercek oldu, kimisi de olmadi. Mesela ucak yolculugu cok kabus gibi degildi ama yorucuydu. Giderken de donerken de ucakta yaptigimiz tazyikli kakalar ustumuzun berbat olmasina yol acarken bunun disinda cok fazla bir problem yasamadik. Haaa bir de kalkmadan once ucagin en gurultusuz oldugu anlarda bizimki biraz ciglikla karisik simarik sesler cikarmaya baslayinca yanimizdaki Hintli Amca bize ters ters bakti ama olsun :)

Waikiki Beach'deki otelimiz eski ama merkezi bir lokasyondaydi. O yuzden Kirli ailesi de biz de cok memnun kaldik. Bebisleri uyutur uyutmaz solugu disarida buluyorduk, bazen uyutamadigimiz zaman da hizli hizli Waikiki Beach gece yuruyuslerine basliyorduk ki bebisler arabalarinda uyusunlar diye. Ozan geceleri de gunduzleri de cok yoruldugu icin iyi uyuyabiliyordu. Geceleri yine 3-4 kere uyandigimiz oldu tabi ama gunduzleri bir rekor kirarak 2 saate yakin oglen uykulari yapmaya basladi. Tabi arka fonda dalga, deniz ve kus sesleri olunca misil misil uyudu normalde 45 dakikadan fazla oglen uykusu yapmayan cocuk.

Sanirim en cok problem yasadigimiz nokta sicaktan rahatsiz olmasi ve gaz sancilari oldu ( ki bu yeni bir sey degildi bizim icin). Bazen susmaksizin 30-45 dk agladigi anlar oldu. Tabi boyle seyler yasaninca hem ben perisan oluyorum, hem oglusumun cani aciyor diye kahrimdan oluyorum :(

Bunlar disinda Ozan Hawaii'de ailesiyle ( ozellikler de babasiyla) dolu dolu 1 hafta gecirmekten cok mutlu oldu. Babasiyla sabahlari uyaninca malasada almak icin pastane'ye yuruyorlardi hemen hemen hergun. Onlar gelene kadar ben de biraz daha uyumaya calisiyordum. Sonra odamizda Waikiki Beach'e bakarak kahvemizi icip disari cikmak icin hazirlaniyorduk.

Tabi bir cok sey Ozan Bey'in keyfi nasil uygun gorduyse oyle yapildigi icin bazi yerleri cok hizli gezdik, ya da ben bazi yerlere gittigimizi bile anlamadik. En guzel selalenin en guzel plajin onun de bile asik asik oglusumuzu izledigimiz icin dogal guzellikleri ancak eve geldikten sonra resimlere bakarken gorebildim.















No comments:

Post a Comment