Sunday, January 29, 2012

5.Hafta Mide Bulantilari

Bu hafta poppyseed 5 haftalik oldu :)

Gecen haftaki Lake Tahoe gezisinden beri vucudumda ki fikiksel semptomlar suratle artmaya devam ediyor. Gecen haftasonu ( 5 haftalik iken) hic mide bulantisi ve yorgunluk belirtileri yokken 5. haftanin ortasinda aniden tum semptomlar ortaya cikti. Son 5 gundur sabahtan baslamak uzere tum gun boyunca devam eden mide bulantilarim devam ediyor. Henuz yediklerimi cikaricak bir rahatsizlik vermedi ama isin kotu tarafi eski istahimi zaman zaman bulamiyorum. En cok ise sirkette oglen yemeklerinde zorlaniyorum cunku herkesin yemegi sirkete geldiginden ofiste cok yogun sekilde yemek kokusu oluyor. Gecenlerde insanlar oglen yemeginde sirkete getirtilen cin yemeginden zehirlenmisler. Ne buyuk sanstir ki o gun yine cok midem bulandigi icin cin yemegini pas gecip sadece hot & sour corbadan icmistim ekmek ile. Iyiki yememisim o yemegi, ben de midesi bozulanlar arasinda olup poppyseed'e istemeden zarar bile verebilirdim. Allah korudu, mide bulantisi sagolsun.

Butun hafta yemek yemekte cok zorlandigim icin gecen Persember gunu kizlarla Straits restaurant'da girls night out icin bulusacagimiz zaman'da sadece maden suyu ve ekmek yiyebilecegimi zannediyordum. Siparis almaya gelen garson House Made Ginger Soda 'nin gunun spesyallerininden oldugunu soyleyince hemen icki siparisimi verdim. Ardindan 8 kisilik yemek siparisi verdik cunku 8 kiz toplanmayi planliyorduk. Kizlardan birkaci gelemeyince 8 kisilik yemegi yemek 5 kiza dustu. Inanilmaz sekilde istahim acikti o gun, yedikce yedim, yedikce yedim. Yediklerim arasinda; roti prata ( indian flatbread), murtabak (yani deminkinin kiymalisi), tavuk satay, citir limonlu tavuk, biftek-salata ve karidesli pad tai geliyordu.1 yerine 2 kisilik degil 3 kisilik yedim, hic de rahatsiz olmadim. Gunlerdir halime uzulen kocacigin benim o istahli halimi gormesini ve rahatlamasini cok isterdim.
O guzel gunden birkac resim asagida, yemekten cok agirlasmisim sanirim, gozlerim zor acik duruyor gibi gozukuyor :)



No comments:

Post a Comment