Saturday, February 1, 2014

Ben Seninle Anne Oldum Canim Oglum

Cok etkilendigim bir reklam filmi, cok duygulandirdi beni. Butun hislerim, askim kabardi izleyince tatli minik Aslan'ima karsi olan...








Hissettim seni.
Once bir bezelye, sonra limon, ardindan patlican oldun :)
Tavsiyeleri dinledim, 12 tane kitap okudum
Kahveyi biraktim, sanirim korktugum belli oluyordu


Konustum seninle
Sarkilar soyledim
Hazir degildim ama geliverdin iste
10 parmakli, 8 lb agirliginda bir ask,
Koskocaman tombul bir Ask...
Kucakladim seni, besledim, doyurdum
Farkettim ki hayatimin geri kalanini
Seni hep mutlu edicek seyler yapmakla gecirecektim
Ve bu da beni cok mutlu edicekti


Bazi zamanlar geldi ki pes etmek istedim
Sabrimi yokladigin anlar oldu zaman zaman
Ama sonra gulucugun geldi :)
Adimi soyledin sonra
Ellerimi tuttun minik parmaklarinla.


Buyuyoruz,
Beraber buyuyoruz
Dunyayi ilk defa beraber kesfediyoruz
Kalbimi sana sonsuz acip sevgi yagmuruna tutacagim
Beraber gulucez
Ve bunu tekrar tekrar yapacagim
Beraber Yuruyecegiz, el ele
Ta ki sen elimi birakana kadar


Evet seni ben yaptim
Ama beni Anne yapan da sensin.


Seni cok seviyorum canim Ozan'im.









No comments:

Post a Comment