Wednesday, December 12, 2012

Ah bu gaz sancilari

Ozan 5-6 haftalikken burdaki kiz arkadaslarima sormustum bu gaz sancilari ne zaman gecer diye, herkes bana 3. Aydan itibaren azalicagini soylemisti. Ozan gecen hafta 12 haftalik ( 3 aylik ) oldu ve bununla beraber gaz sancilari da 2-3 katina cikti. Bazi geceler 4-5 kere uyanir oldu sancilar icinde uyanarak ve ayaklarini pat pat yatagina vurarak gaz cikarmaya calisirken. En kotusu de bu sancilarin en cok meme emerken baslamasi. Ben azalmasini beklerken siddetle artan bu gaz sancilarinin, bagrismalarin, aglamalarin sebebi benim yediklerim mi yoksa oglusumda olan bazi gelisimsel degisiklikler mi bilemedik ama elimden geldigince yediklerime dikkat etmeye, yemeklerime kimyon katmaya, rezene ve lohusa cayi icmeye basladim. Cok cani yandigi zaman yuzustu tummy time yapar gibi yastigina koyuyorum ve sirtina masaj yapiyorum veya sirt ustu yatarken bisiklet hareketiyle bacaklarini karnina ittiriyorum ve gaz cikarmasina yardimci olmaya calisiyorum.

Onu boyle acilar icinde gormek beni cok uzuyor ama yakinda gecicegini dusunerek kendimi rahatlatiyorum...





No comments:

Post a Comment