Sunday, February 12, 2012

8.Hafta - Haberler Paylasildi

6. haftadan itibaren yavas yavas uzerime coken yorgunluk ve uyku sendromlari bu hafta doruk noktasina ulasti sanirim ( Ya da ben doruk noktasinda oldugunu zannediyorum, umarim daha kotu olmaz.)  Haftaarasi is yerinde oglen arasi kestirmeleri yapmaya basladim, yoksa gunun sonunu getiremiyorum.

Bu aralar favori yiyeceklerim;
- Peynirli kumpir ( bazen ustune misir, bezelye, zeytin de koyuyorum)
-Kefir, ayran ( sabah kalkar kalkmaz likir likir kefir iciyorum)
- Peynirli makarna ( her oglen ise bunu goturuyorum) Sanirim is arkadaslarim suphelenmeye basladi cunku sirkete gelen Mexican, Pizza, Doner kebab tabaklarina artik saldirmiyorum.
-Trader Joe's Organic Domates Corbasi ( Bu da cok kolay oluyor, evde bulunduruyorum. Karnim acikinca hemen kizarmis kepek ekmegi ile bir tabak corba iciyorum.)
-Seftali, Portakal, greyfurt ( henuz tatli asermelerim baslamadi, o yuzden bu meyveler ile tatli ihtiyacimi karsilamis oluyorum.)

Anlamadigim bir sey; eskisi gibi tatli yiyemiyorum, az ama sik ogunler yiyorum. Eee ben nereye, nasil kilo aliyorum? Simdiden 2 kilo yani 4.5 lbs aldim. :(

Dun bebegin haberini ailelerimiz ile de paylastik, guzel duygulu anlar yasadik. Sanirim bir kac gun gecmeden haberin sokunu ustlerinden atamayacaklar. Annemin icine dogmus gibi 4 hafta once gitmis Silk and Cashmere'den bebek battaniyesi almis. Anneanne simdiden simartmaya basladi bile, isimiz is... Babaannesi de haberi almadan bir kac gun once bir ruya gormus ki denizden kocaman bir balik hoooop diye cikip kucagina oturuyormus. O kucaga yerlesen minik balik bizim poppyseed olmasin sakin?

Iste Zeynep ve Poppyseed 8 haftalik pozlarini veririken...

No comments:

Post a Comment